علوم تلفیقی استاد الهی

تلفیق آموزشهای استاد الهی با علوم آکادمیک، همچون زیست شناسی، ژنتیک و فیزیک ذرات.

توجه!

قابل توجه دوستان و علاقمندان مقالات پژوهشکده اندیشه آنلاین آلمان !

همه مقالات این پژوهشکده دارای شناسنامه هستند. به ویژه مقالات این وبلاگ دارای کد ویژه نیز می باشند. برای استفاده از این مقالات که برای اولین بار در جهان ارائه می شوند، حتمن لازم است شناسنامه آن، که شامل « نام محقق، منبع و کد آرشیو در پژوهشکده اندیشه آنلاین آلمان» می باشد را بطور کامل، همانطور که در انتهای هر مقاله آمده است، ارائه نمایید. در غیر اینصورت این مسئله می تواند پیگرد قانونی به همراه داشته باشد. با سپاس

گروه تحقیق و بررسی پژوهشکده اندیشه آنلاین آلمان


۱۵ بهمن ۱۳۹۸

برای اولین بار در جهان. معادلات مرحله بشری و نمایش گرافیکی

(فایل صوتی در انتهای صفحه)

تفسیر و آنالیز نمایش ریاضی
همانطور که در توضیات زیرنویس فرکانس فرضی مرحله بشری آمده است، بشر به مفهوم موجودی است که گرچه از نظر بیولوژیکی و هویت فیزیکی به انسانهای دیگر شبیه است، دارای روح ملکوتی نیست و در بعد کوانتمی خود، تنها دارای روح بشری می باشد. در آثار استاد الهی این افراد «تن خاک روح خاک» نامیده شده اند.س
 همانطور که در مقاله مربوط به علوم تلفیقی مبحث دوم- قسمت هشتم و یازدهم- بررسی مرحله بشری، تشریح شده است، این روح قادر است به تنهایی بدن یک انسان را ایجاد نموده، حیات بیولوژیک آنرا تضمین نماید. اما از آنجا که در این مرحله، غرایز دراکه حیوانی، باید اصولن جای خود را به عقل ناشی از روح ملکوتی بدهند، و از سوی دیگر، به هر دلیل که باشد، یک روح ملکوتی برای این روح بشری در نظر گرفته نشده است، نتیجه آنست که از یک طرف غریزه دراکه حیوانی از میان رفته است و از طرف دیگر، عقل ملکوتی نیز جایگزین نشده است و نتیجه نهایی آنکه چنین افرادی بیشتر به عقب مانده ذهنی شبیه می باشند، زیرا نه دارای غریزه دراکه می باشند و نه عقل ملکوتی[رجوع شود به مقاله عقل و غریزه]. در اینجا عمدن از کلمه «شبیه» استفاده شد، زیرا تشخیص این امر که آیا یک شخص غیرطبیعی، واقعن یک «تن خاک روح خاک» است یا یک عقب مانده ذهنی معمولی، کار ساده ای نیست و با وضعیتی که در حال حاضر علم پژشکی بدان گرفتار است، با متدهای رایج آکادمیک، تعیین دیاگنوستیک[1] این امر غیرممکن است.س
در اینجا باید به این امر مهم اشاره نمود که منظور از غریزه دراکه، درک ایجاد یک رخداد، بطور غریزی می باشد. برای مثال، برخی حیوانات قادرند وقوع زلزله یا تغییرات شدید و غیرمعمول آب و هوایی را پیش از وقوع آن دریابند و خود را به   نقطه ای امن برسانند.س
در هر حال، معادله یا فرمول یا نمایش ریاضی مرحله بشری، که فوقن ارائه شده است را می توان چنین آنالیز و تشریح نمود:س
تغییرات روح حیوانی تا بالاترین سطح این مرحله که کمال مرحله حیوانی می باشد، به علاوه اثرات ژنتیکی سه نسل از هر دو طرف پدر و مادر که مجموع چهارده نفر است و شامل پدر و مادر و پدر و مادر هر کدام از آنها و پدر و مادر هر کدام از نسل سوم، طبق گرافیک زیر می شود، به علاوه اثرات برخی عوامل از هفت عامل خلقتی مورد بحث استاد نورعلی الهی. این اثرات تا ایجاد روح بشری، شامل اثرات تغذیه قبل از بارداری در مادر و پدر که بر ایجاد تخمک و اسپرم مأثر است و تغذیه مادر هنگام بارداری، فکر پدر و مادر هنگام بسته شدن نطفه، زمان و مکان بسته شدن نطفه و تاثیراتی از این دست می باشند. در این میان، اثرات جوی و ستارگان، مربوط می شوند به مقوله زمان و مکان بسته شدن نطفه.س




فرمول ریاضی مرحله بشری، بسیار خلاصه ارائه شده است تا همه افراد در سطوح مختلف تحصیلی بتوانند آن را تا حدی درک نمایند. اگر روزی تصمیم بر ارائه مبسوط آن گرفته شود، خواهید دید که معادلات زیاد و پیچیده ای شامل این فرمول       می شوند. در حال حاضر این معادله را می توان به عنوان یک نمایش ریاضی در نظر گرفت. بدیهی است که فعلن با چهار عمل اصلی ریاضی و دیگر متدهای محاسبه، نمی توان عوامل این معادله را استخراج نمود. اما بعد از آنکه این فرمول بطور بسط داده شده آن ارائه شود، می توان هر کدام از عوامل مورد نظر را محاسبه نمود.س
مسئله مهم دیگر آنکه مرحله گیاهی و حیوانی نیز دارای معادلات مخصوص بخود می باشند که در مقاله ای دیگر تشریح شده اند. برای مطالعه این مطالب رجوع کنید به بخش علم در پژوهشکده اندیشه آنلاین آلمان، معادلات مرحله گیاهی - معادلات مرحله حیوانی.س


نمایش گرافیکی سیرکمال از جماد تا شروع مرحله بشری


تفسیر و آنالیز گرافیک

همانطور که در گرافیک فوق قابل مشاهده است. در مرحله جمادی، در راه های موازی زیادی، سیرکمال در جریان است . انتهای همه این مسیرها، به کمال آن جماد در یک جسم خاص می انجامد. برای مثال زمرد، زبرجد، فیروزه و یا سنگهای اصیلی که ما نمی شناسیم. از مجموع عده ای از این ارواح جمادی کمال یافته، تحت تاثیر برخی از عوامل هفت عامل خلقتی، ابتدائی ترین گیاه بوجود می آید. این امر نیز در مسیرهای بسیار زیاد، اما به موازات یکدیگر در سکانسها و سطوح زیادی به گیاهان کمال یافته زیادی می انجامد و بازهم از بهم پیوستن ارواح گیاهی کمال یافته در نقاط متفاوت، ارواح حیوانی ساده و ابتدائی تشکیل می شوند و سیرکمال در مسیرهای موازی متعددی ادامه یافته، در انتهای کار، از بهم پیوستن عده ای از ارواح کمال یافته حیوانی همراه با اثراتی دیگر، ارواح بشری پریمر گوناگون، با طبایع مختلف ایجاد می شوند. این طبایع در علوم باستانی ایران، دموی، صفراوی، سودائی و بلغمی هستند و در علوم باستانی آیورودای هندوستان، دوشاهای واتا، پیتا و کافا می باشند.س 

در ایجاد هر مرحله از مرحله قبل و همینطور در هر سکانس و سطح از هر مرحله، برخی از عوامل خلقتی مورد بحث استاد الهی، موثر واقع می شوند. درست به دلیل آنکه ارواح بشری از مجموعه های حیوانی مختلف ایجاد شده اند، و عوامل خلقتی آنها با یکدیگر متفاوت بوده است، هیچ دو روح بشری با یکدیگر یکسان نیستند. س

ایجاد روح بشری، پایان سیرکمال در سیاره زمین است و کمال ارواح زمینی در این نقطه به انتهای خود می رسد. از این نقطه به بعد، نقش اساسی را روح دیگری ایفا می کند که مستقیمن از مبدا خلقت خلق می شود و روح ملکوتی نام دارد. مقاله بعدی ما به بررسی این روح، اختصاص دارد.س





ی [1] مربوط به علم تشخیص بیماری 







شناسنامه این مقاله

تحقیق و بررسی: فرامرز تابش

 

منابع: آثار استاد نورعلی الهی ۱۸۹۵تا ۱۹۷۴ میلادی

همچنین کتاب «زیست شناسی بعد دوم» نویسنده : فرامرز تابش

........................................................................................................................................................

کد مقاله در آرشیو پژوهشکده اندیشه انلاین آلمان: س

OstadElahi_FaramarzTabesh_Luhnghj lvpgi favd , klhda ävhtdöd

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر